Small business fleste står på sidelinjen som internet vækst siv af. De fleste ejere af små virksomheder har ikke engageret en business web hosting-selskab for at give dem en online tilstedeværelse, selv om internettet har nået en rekord vækst.
Internettet har udvidet mere i 2005 end året i historien. En Netcraft undersøgelse rapporteret i oktober 2005, at flere websteder blev føjet til internettet i 2005 end nogensinde før, endnu mere end den oprindelige store boom i år 2000. Undersøgelsen blev gennemført Jan. gennem Sept. 2005. Vækst ud nået hele år 2000 af 1,5 millioner sites.1
Internettet vokser hurtigere end nogensinde før, men det blev anslået i begyndelsen af 2005 60 til 65 procent af små virksomheder ikke har en web site.2 med andre ord næsten to virksomheder i tre giver ingen manifestation af business på internettet. Der er ingen mulighed for en interesseret part online adgang til oplysninger direkte fra næsten to tredjedele af virksomhederne i Amerikas Forenede Stater!
Hvorfor ønsker en stor del af små virksomheder ikke være en del af sådan en synlig fænomen som internettet? Spørgsmålet har mange svar, men til formål her en følgende vil blive behandlet. Mange virksomhedsejere ikke fuldt ud har indset hvordan indflydelsesrige internettet kunne og vil være på deres særlige business.
Denne serie af artikler henvender sig til personer med ansvar for disse virksomheder.
Levere behovet eller tabe!
Business i sin simpleste form er stadig “finder et behov for og fylde det”. Giv kunderne det, de ønsker. Det ubestridelige faktum er Internettet forandrer hvad kunder ønsker og har brug for fra virksomheder de gør forretninger med. Flere aspekter vil blive overvejet om dette emne, men her er en personlig eksempel, der indkapsler det vigtigste punkt.
Ti måneder siden begyndte jeg at bank online. Dette var en helt ny oplevelse, men efter mit oprindelige frygt jeg begyndte at blive tryg ved servicen. Nu er jeg vant til det. Det er forenklet regningen betaler processen og sparer mig tid. Jeg ville ikke være kunde hos en bank, der ikke tilbyder denne service. Jeg har været en bank kunde i over tredive-fem år og kun ti måneder jeg har drastisk ændret mine kriterier for banking service.
En anden faktor er, at nu vil jeg også de forretninger jeg betale månedlige være tilgængelige via netbank, så jeg ikke behøver at skrive dem en check. Mine krav som en kunde har ændret lidt over de sidste måneder til det punkt, at jeg ville skifte til et nyt selskab, hvis den oprindelige ene ikke opfylder mine aktuelle behov. Internettet har direkte berørt de forventninger, jeg har som kunde.
Virksomhederne skal være villige til at ændre og opfylde sådanne kundeønsker eller lider nedslidning. Ligesom tiden marcherer videre og venter på, at ingen mand, så ikke internettet og venter på, at ingen virksomhed. Internettet ændrer den måde, vi lever, og mere til punktet, det ændrer den måde, erhvervslivet er gennemført.
Realiteterne er ikke noget nyt. Mange virksomhedsejere finder dem overflødige. Stadig næsten to af tre virksomheder har ikke en virksomhed hjemmeside. Som nævnt ovenfor er udgangspunktet her, at disse virksomhedsejere ikke har personlig effekterne internettet har på deres individuelle situation. Disse problemer har ikke ramte hjem endnu.
Formålet med denne artikel og andre til at komme er at kaste lys over hvordan internettet har, er og vil påvirke små virksomheder. Håbet er at forbinde dem, der ikke har en tilstedeværelse på internettet med oplysninger om forretningsmæssige fordele internettet kan give. Omvendt vil der være fordele afledt af at udforske påvirker ikke engagere internettet.
Virksomhedsejere er opfordret til at holde et åbent sind og alvorligt overveje den fremtidige rolle internettet vil spille i vores økonomi og mere specifikt den rolle, det spiller og vil spille i deres forretning. Artikler til følge vil fremhæve områder hvor internettet kan være gavnligt. Veje alvoren af dette fænomen. Seriøs fordybelse er foreslået. Indsatserne er for høj til at blive ignoreret.
1
2

One thought on “Internet ignoreret af de fleste små virksomheder

  1. Thanks for the tips about credit repair on this blog. Things i would advice people would be to give up the actual mentality that they’ll buy right now and pay out later. As a society all of us tend to do that for many things. This includes holidays, furniture, as well as items we would like. However, you have to separate your own wants from all the needs. If you are working to boost your credit score actually you need some trade-offs. For example you’ll be able to shop online to save cash or you can look at second hand merchants instead of high-priced department stores pertaining to clothing.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *